Ja has après com jugar a escacs, has estudiat la tàctica i has conegut algunes obertures i finals bàsics. Com seguir?
Potser també us agrada
Problemas de ajedrez para niños
12,50 €
Tàctiques d'escacs per a infants
12,50 €
Trucs d'obertures per a nens
12,50 €
Compra amb confiança
🔒 Compra segura
Pagament protegit amb targeta, PayPal, Bizum o transferència bancària.
🚚 Entrega ràpida 24/72 h
Preparem la teva comanda amb rapidesa. Enviament gratuït a península en comandes superiors a 90€.
↩️ Canvis i devolucions
Disposes de 15 dies per tornar la teva comanda si no quedes satisfet..
Ja has après com jugar a escacs, has estudiat la tàctica i has conegut algunes obertures i finals bàsics. Com seguir?
La cola que ho uneix tot és l'estratègia. Elaborant un bon pla, els jugadors d'escacs aprofiten els punts forts del tauler i exploten les debilitats de l'adversari.
L'experimentat jugador i mestre Thomas Engqvist ens demostra com tot depèn de la lògica, una cosa que poden comprendre els jugadors de qualsevol edat. Explica com identificar l'estratègia correcta en una àmplia gamma de situacions típiques.
Amb aquesta guia, aviat trobaràs bons plans pel teu compte, ¡i jugaràs a escacs com un veritable mestre! Al principi, l'autor ens ensenya la importància de les caselles centrals i el joc de peons bàsic, abans d'examinar el paper de les peces i com aquestes es veuen afectades per l'estructura de peons.
Després veuràs com coordinar-les per llançar atacs de diferent tipus, i finalment tindràs l'oportunitat de provar els teus coneixements estratègics amb 27 exercicis, tots amb les seves solucions completes.
Estratègia d'escacs per a nens és un curs complet que t'ajudarà a entendre el potencial de les teves peces i a jugar les teves partides amb més determinació.
Deixaràs de sentir els escacs com una sèrie d'esdeveniments aleatoris: prendràs el comandament de les forces i les dirigeixis com el general en cap d'un exèrcit. Thomas Engqvist és un conegut mestre internacional suec amb més de tres dècades d'experiència.
És un reeixit entrenador que també ha fet notables contribucions a la teoria dels escacs. És l'editor del lloc web schacksnack.se i ensenya escacs en una escola d'Estocolm.
- Idioma
- Castellà
- Editorial
- La Casa del Ajedrez
- Autor
- Chandler, Murray
- Format
- 17,5 cm. x 22,5 cm.
- Pàgines
- 128
- Edició
- 2017
- ISBN
- 978-84-925178-7-9
- EAN-13
- 9788492517879
- Temàtica
- Mig joc
- Col.leccions
- ... d'escacs per a nens
- Any de publicació
- 2017
9788492517879
2 Elements
9788492517879
Potser també us agrada
16 altres productes de la mateixa categoria:
Editorial La Casa del Ajedrez