Chess Camp volumen 2
Chess Camp és un nou sistema de formació per als jugadors de xests d'inici, i per als pares i entrenadors que els ensenyen.
Chess Camp és un nou sistema de formació per als jugadors de xests d'inici, i per als pares i entrenadors que els ensenyen.
Començant per problemes senzills per il·lustrar els conceptes clau i, posteriorment, avançar cap a posicions més complexes, l'estudiant aprendrà fent, integrant metòdicament informació nova amb coneixements previs i construint hàbits de pensament eficaços al tauler. El segon volum d'aquesta sèrie, Simple Checkmates, conté 618 problemes estructurats, exercicis i divertits trencaclosques que ajudaran a l'estudiant a: 1) aprendre els patrons bàsics del checkmate a l'obertura, mitja lletra i final de joc; 2) veure quan el checkmate és imminent; I 3) entenen que el material no és tot, ja que només unes poques peces poden derrotar a un exèrcit contrari.
Biografia de l'autor: Igor Sukhin fa servir el joc d'escacs durant més de dues dècades per ensenyar als nens. Els seus llibres han estat seleccionats repetidament com la lectura recomanada pel Departament d'Educació rus.
L'autor de l'aclamat llibre d'escacs Gary's Adventures in Chess Country (també publicat per Mongoose Press), Sukhin ha escrit més de 100 títols, amb més d'un milió de còpies actualment imprès.
- Idioma
- Anglès
- Editorial-
- Mongoose Press
- Autor
- Sukhin, Igor
- Format
- 15 x 22 cm.
- EAN-13
- 9781936277087
- Col.leccions
- Chess Camp