The Modern Benoni - GM Repertoire 12 Marian Petrov
The Modern Benoni - GM Repertoire 12 Marian Petrov

The Modern Benoni - GM Repertoire 12 Marian Petrov

En stock
25,00 €
Impostos inclosos

La Benoni moderna sorgeix després de 1.d4 Nf6 2.c4 c5 3.d5 e6. Condueix a estructures desequilibrades i partides emocionants

Pack 3 libros carrito
OFERTA ESPECIAL AMB LA TEVA COMANDA

Lot de 3 llibres d'escacs històrics

Afegeix aquest lot de 3 llibres a la teva comanda per només

5,00 € 15,00 €
Afegeix els 3 llibres per 5 €
 

La Benoni moderna sorgeix després de 1.d4 Nf6 2.c4 c5 3.d5 e6.

Condueix a estructures desequilibrades i partides emocionants, de manera que, naturalment, ha estat la favorita de jugadors ambiciosos com Tal, Fischer i, més recentment, Topalov, Ivanchuk i Gashimov.

The Modern Benoni és una resposta audaç per 1.d4 i la GM Marian Petrov mostra que és possible jugar aquesta línia amb confiança sense memoritzar nivells extrems de teoria.

El negre ha d'estar ben preparat, però la càrrega de treball és menor que la de les defenses més agressives: aquest llibre proporciona tot el que el Negre necessita saber.

Marian Petrov és una gran mestra i ex campiona búlgara. Té una gran experiència en el Benoni modern i l'ha utilitzat per guanyar molts esdeveniments internacionals.

Idioma
Anglès
Editorial-
Quality Chess
Autor
Avrukh, Boris
Format
17 x 24 cm.
Encuadernació
Rústica
Pàgines
304
ISBN
978-190798259-0
EAN-13
9781907982590
Any de publicació
2013
9781907982590
9781907982590

Clients que han vist aquest producte també han comprat:

Producte afegit a la llista de desitjos
Product added to compare.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència. Consulta la nostra Política de cookies.

¿Necesitas ayuda?
Escríbenos por WhatsApp y te ayudamos con tu pedido o consulta sobre material de ajedrez.
Abrir WhatsApp