

La presa de decisions posicionals en els escacs ofereix una mirada poc comuna a la ment d'un gran mestre superior.
Pagament segur amb certificat SSL
Enviaments a tot el món
Devolució 30 dies
La presa de decisions posicionals en els escacs ofereix una mirada poc comuna a la ment d'un gran mestre superior.
En els seus esforços per explicar la seva manera de pensar, Boris Gelfand se centra en temes com l'estreta, l'avantatge d'espai, la transformació de les estructures de peons i la transformació d'avantatges .
Basat en exemples dels seus propis jocs i els del seu heroi, Akiba Rubinstein, Gelfand explica com pensa durant el joc .
El Gran Mestre Boris Gelfand va guanyar el Campionat Europeu Juvenil a 1987 i va aconseguir el No. 3 de l'Món en 1990. Ha dut a l'equip israelià a nombroses medalles tant a nivell europeu com olímpic. Gelfand va guanyar la Copa d'el Món de 2009 i va participar en sis cicles de Candidats, guanyant en 2011. Va perdre el matx de Campionat de el Món de 2012 al play-off. Als 46 anys segueix guanyant tornejos per davant dels millors jugadors de l'món, en molts casos homes amb la meitat de la seva edat.
El gran mestre Jacob Aagaard és l'únic autor d'escacs que ha guanyat tots els premis importants per escriptura escacs .
Especificacions